Just like heaven

2009-07-27 @ ${EntryTime



Allmänt
År: 2005
Skådespelare: Mark Ruffalo, Reese Witherspoon.
Speltid: 95
Språk: Engelska

Handling
David blir utan lägenhet och bestämmer sig för att hyra en taklägenhet. Efter en tid börjar en tjej besöka honom. Han förstår först ingenting och tror att han är sinnessjuk. När han sedan förstår att det är den tidigare ägaren till lägenheten som ligger i koma förstår han att han måste hjälpa henne.

Omdömme
Filmen är riktigt romantisk och väldigt lätt att förstå. Man dras snabbt med i historien. Den är jättefin och är en riktig feelgoodfilm.

Betyg
5/5

Kommentarer
Postat av: mändi

ja det har jag men det var så längesen så jag kommer inte riktigt ihåg. Men en sak jag kommer ihåg är att den var för förutsagt. Man viste nästan precis vad som skulle hända, och då tycker jag inte filmen blir lika läskig.

2009-07-28 @ 00:05:40
URL: http://sveedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0